Hyvää Joulua ja Uutta Vuotta (ja uusia vaaleja) perussuomalaiset!

Hyvä jäsenemme!

Vuosi on ollut kovaa vaalityötä, neuvotteluja ja äänestyksiä. Työ on myös palkittu. Saavutimme kuntavaaleissa parhaan tuloksemme ikinä. Se oli meidän kaikkien ansiota. Kuntavaalityöhön sitoutui noin 100 henkilöä, kun huomioidaan perussuomalaiset ehdokkaat, vaalityöntekijät ja vaalitoimitsijat. Aivan huikeaa!

Keväällä annoimme äänestäjille lupauksen siitä, että puolustamme Kouvolaa ja sen lähipalveluja. Lupauksista olemme pitäneet kiinni.

Tahtoamme on kuitenkin syksyn aikana koeteltu. On väitetty, että olemme populisteja ja keräämme vain rusinoita pullasta. Jos populistilla tarkoitetaan sitä, että ajamme kuntalaisten etua, niin olkoon niin.

Tämä kuitenkin osoittaa, ettei vieläkään ymmärretä sitä, että tulimme jäädäksemme ja siihen on muiden sopeutuminen. Kyllä me arvostamme myös yhteistyötä muiden puolueiden kanssa, mutta emme voi tehdä sitä niin, että menetämme identiteettimme ja luopuisimme kuntalaisille annetuista lupauksista.

Kaupungin terve talous ja kuntalaisten lähi- ja peruspalvelut ovat edelleen Kouvolan perussuomalaisten kärkihankkeita. Joillekin muille niitä ovat hukkainvestoinnit ja palvelujen keskittäminen. Viimeisimpänä esimerkkinä Kymsoten tahto lopettaa Kouvolasta palvelupisteitä ja hankkia samaan aikaan arvokiinteistö Kotkan keskustasta. Sanonko mitä!

Tuskin on edellisistä vaaleista toivuttu, kun vuoden vaihteen jälkeen ovat jo uudet vaalit. Sinä päätät niissä, kuinka hyvin voimme ajaa etuasi eli jakaako perustettava organisaatio hyvin- vai pahoinvointia.

Aluevaalit ovat huonosti sijoitetut, mutta toivon silti että käytät äänioikeuttasi. Sillä perussuomalaisille annettu ääni kuuluu, näkyy ja vaikuttaa.

Ystävällisesti!

Kirjoitettu 23.12.2021