Kouvolan Seudun perussuomalaiset ry:n henkilövalintoja

Kouvolan Seudun perussuomalaiset ry. valitsi aiemmin syksyllä uudeksi puheenjohtajaksi Toni Vainikan. Tammikuussa yhdistyksen hallituksen järjestäytymiskokouksessa varapuheenjohtajaksi valittiin Ukko Bamberg ja sihteeriksi Tuija Ranta. Taloudenhoitajana jatkaa Seppo Nikkanen.

Muut hallituksen jäsenet vuodelle 2023 ovat Joni-Petri Mörk, Riitta Schneider, Garita Sundström, Jarmo Uuttala ja Mikko Jaanu. Istuvalla kansanedustajalla Sheikki Laaksolla on hallituksen kokouksissa puhe- ja läsnäolo-oikeus.

Eduskuntavaalit 2023

Eduskuntavaalit toimitetaan huhtikuussa 2023 ja niihin kohdistuvat yhdistyksen vuoden tärkeimmät työt ja tavoitteet. Eduskuntavaalit ovat ratkaisevan tärkeät Suomen ja puolueen kannalta. Merkitystä ei voi vähätellä myöskään piirin tai paikallisyhdistyksen kannalta. Yhdistyksen tavoitteena on tukea perussuomalaisia ehdokkaita niin, että puolueen kannatus kasvaa Kouvolassa, mutta myös koko vaalipiirin alueella.

Syyskokouksessa kuntakohtaiseksi eduskuntavaalitavoitteeksi yhdistys asetti kaksi perussuomalaista kansanedustajaa Kouvolasta ja paikkakuntakohtainen yli 22 % kannatus perussuomalaiselle puolueelle.

Kouvolasta ehdolla ovat istuva kansanedustaja Sheikki Laakso ja kaupunginvaltuutettu, yrittäjä Joni-Petri Mörk.

Lisätietoja antavat

Toni Vainikka