Koko valtuustoryhmä ehdolla kuntavaaleissa

Kouvolan Seudun Perussuomalaiset ry:n koko valtuustoryhmä, sen varahenkilöt ja perussuomalainen kaupungin hallituksen jäsen Liisa Sulanen asettuvat ehdolle kuntavaaleissa.

Valtuustoryhmässä toimivat Jari Lindström, Jari Käki, Seppo Nikkanen, Pertti Paloranta ja Antti Eskelinen. Varavaltuutettuina toimivat Kari Hänninen, Petri Saloranta, Miia Parkkinen, Juha Ripattila ja Jorma Ruippo.

Perussuomalaisten Kouvolan valtuustoryhmän järjestäytymiskokous pidettiin 5.2.2017. Valtuustoryhmän puheenjohtajana jatkaa Jari Käki. Varapuheenjohtajana Seppo Nikkanen ja sihteerinä Kari Hänninen.

Perussuomalaisten valtuustoryhmä toivoo yhteistyön jatkuvan yli puoluerajojen tulevallakin valtuustokaudella. Pyrimme jatkossa säilyttämään mahdollisimman pitkälle nykyiset sosiaali – ja terveys sekä koulutuspalvelut, vapaa-aika palveluita unohtamatta. Eli työtä ja haastetta riittää. Tuleva maakuntauudistus tuo haasteita ja toivomme, että työ yhteisen maakunnan eteen jatkuisi kaikesta huolimatta. ”Tehää yhes Kymenlaaksos ”ja sovussa jos sopii.

IMG_9131

Kuvassa vasemmalta valtuustoryhmän jäsenet ministeri Jari Lindström, puheenjohtaja Jari Käki, valtuutetut Seppo Nikkanen ja Pertti Paloranta, varavaltuutettu Kari Hänninen ja kaupungin hallituksen jäsen Liisa Sulanen.

Kirjoitettu 6.2.2017