Yhdistystilanne Kouvolassa

Olet varmasti havainnut julkisuudessa käydyn  keskustelun paikallisyhdistyksistä. On ymmärrettävää, jos se hämmentää ja siitä nousee kysymyksiä.

Perussuomalaisten Kymen piiriyhdistys erotti Pohjois-Kymenlaakson Perussuomalaiset ry:n jäsenyydestään. Syynä on se, että Kouvolassa suurimmaksi puolueeksi nousseet perussuomalaiset ajautuivat lähes kokonaan ulos päätöksenteosta. Jäsenyhdistyksen erottaminen on kova toimenpide, mutta se selkeyttää tilannetta ja ajaa tässä tilanteessa parhaiten kuntalaisten ja jäsenien etua – Kouvolan parhaaksi!

Olenko edelleen puolueen jäsen?

Sinun jäsenyytesi puolueessa jatkuu normaalisti ja Perussuomalainen lehti saapuu niin kuin ennenkin.

Miten voin liittyä Kouvolan Seudun Perussuomalaiset ry:hyn?

Kouvolan SeudOlet tervetullutun Perussuomalaiset ry:llä on puoleen ja piiriyhdistyksen luottamus. Ja sinä olet tervetullut yhdistykseemme! Jäseneksi pääset täyttämällä ja lähettämällä oheisen lomakkeen osoitteeseen: Kouvolan Seudun Perussuomalaiset ry. Taimikuja 4, 45810 PILKANMAA. Yhdistyksen hallitus käsittelee hakemukset kerran kuukaudessa. Jäsenyyden edellytys on, että olet puolueen jäsen. Ohjeet puolueeseen liittymiseksi löytyvät sivulta https://www.perussuomalaiset.fi/tule-mukaan/jasenyys/

Miten pääsen perussuomalaisten kunnallisvaaliehdokkaaksi?

Seuraavat kunnallisvaalit järjestetään 9.4.2017. Tule mukaan toimintaan. Liity yhdistykseemme ja kerro kiinnostuksesta ehdokkuutta kohtaan. Autamme mielellään matkalla päättäjäksi. Päättäjiksi kaivataan naisia ja miehiä, nuoria ja varttuneita, tavallisia suoraselkäisiä suomalaisia.

Mistä lisätietoja?

Lisätietoja saat yhdistyksemme jäseniltä. Hallituksen yhteystiedot löytyvät tältä kotisivulta. Voit myös soittaa puheenjohtajalle tai sihteerille. Parhaiten tavoitat meidät iltaisin.

Tule mukaan! Perussuomalaisia tarvitaan enemmän kuin koskaan!

Kirjoitettu 14.11.2015